angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Veckans tävlingsdansare

Kategori: Allmänt

Hejhopp. Skolan har rullat på idag, ingen jobbig dag alls då den i princip bara bestod av dans.
På eftermiddagen gick vi till den här Rekryteringsmässan för att spana in jobb. Dock höll jag på att dö av klaustrofobi och värme. Va huuur mycket folk som helst! Tog ett varv runt och sedan var jag ute i friska luften igen. Denna mässa var alltså inget för mig. Måste ta mig i kragen och skriva ihop ett nytt CV samt personligt brev som jag kan åka runt och dela ut, I LUGN OCH RO. 
Jag och Joanna satt kvar i skolan en stund efter mässan och planerade lite inför utklädnadsshowen, fysatan vad grymt det kommer bli!! Längtar tills vi kan börja träna hihi.
 
Nu har jag ca en timme på mig att göra något vettigt innan jag sticker till dansen. Är lika trött som jag varit de andra dagarna då jag knappt sovit nåt inatt IGEN. Men denna natt vaknade jag "bara" ca 5 gånger så en förbättring iaf... Men det är ju fortfarande inte ok. 
 
Hittade denna roliga bild nyss som jag tydligen missat att de lagt upp på hemsidan! Fick svara på några frågor för ett par veckor sedan och nu har de tydligen sammanställt allt haha. Undra hur länge den legat uppe? Jaja, nu ligger den där iaf!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: