angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

NERVER

Kategori: Dans

Mina SM-nerver är på plats!! Imorgon gäller det. Sista gången på tävlingsgolvet tillsammans med min fantastiska grupp. Vi har gått igenom blod, svett och tårar tillsammans och jag kan inte fatta att vår resa slutar imorgon. Men det kommer att bli ett sjuhelvetes avslut! Vi ska köra som aldrig förr och den största satsningen ligger på att ha kul, njuta och ge allt! Imorgon dansar jag med hela mitt hjärta. 
 
Vi har även lyckats fixa så hela min klass samt lärare kommer och hejar på oss! Dem, tillsammans med alla andra dansare, tränare och föräldrar kommer tillsammans att ge oss det perfekta stödet. Mer kan man inte önska sig! Imorgon dansar vi inte bara för oss själva, utan även för alla Er!
 
Är sååå laddad att jag knappt kan sitta still! Har maten fixad, brun utan solen påsprayad, väskan packad och känslan på plats. Ska fortsätta njuta av denna lyckliga känsla framför Eurovision song contest innan det är dags för sängen. Frågan är ju om jag ens kommer kunna somna i detta lyckorus? Tror knappast det. Men what the hell, imorgon är det DISCO SM 2013!!!
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Lycka till och ha så kul! kram!

    2013-05-17 | 11:42:46

Kommentera inlägget här: