angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Lugn och ro

Kategori:

Har varit på studiebesök med skolan på Vafab. Soptipp med andra ord. ÅH fy farao vad illa det luktade! Fick så mycket kväljningar så jag fick ont i magen. Mys.
Tränade sen med klassen inför utklädnadsshowen och tyckte det gick riktigt bra!
Åkte sedan ut till Erikslund och lunchade med fina vänner på Ikea. Mycket gott må jag säga!

Direkt när jag kom hem så tog jag med mig syster ut till Maxi och handlade lite. TVÅ hela papperskassar blev det faktiskt! Lite vuxenpoäng ändå.
När vi kom hem så bestämde jag mig för att baka proteinbars och blev faktiskt nöjd över min lilla imporovisation!

Nu är jag helt sjukt slut och funderar på att bara lägga mig i soffan ett tag.
Mmm älskade fredag!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: