angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Skola, stan, träning, möte, böter, sova

Kategori: Allmänt

Denna dag har innehållit vääldigt mycket! Startade med skola, helt okej. En snabbis till stan för att fixa lite saker, gick också helt okej. Hem och ladda med maat och vatten sen iväg på träning i två timmar, gick faktiskt väldigt okej(!!) Stannade på ett litet möte som också var väldigt intressant. MEN SEN, när jag går ut till bilen för att åka därifrån, SÅ SITTER DET EN ÄCKLIG LITEN GUL LAPP PÅ VINDRUTAN = 700 FUCKING KRONOR I BÖTER FÖR FELPARKERING! Gaaaah så jävla förbannad!!
Mamma var iaf snäll mot mig och blev inte arg :))) Sa att jag skulle betala hela skiten men de insisterade på att vi skulle betala hälften var så jaja, bara tacka och ta emot. Har världens bästa mami ♥
Nu har jag duschat, ätit, haft måånga långa samtal och hunnit fundera lite. Men nu får de fan räcka för den här dagen... Snart är det tisdag. Ny dag, nya spännande saker som händer och förhoppningsvis ingen jävla böter!!
 
GODNATT
(p.s. säsongsinvigde även mina vita jeans idag, vååår<3 )
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: