angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Schlagerfeber i Ankeborg

Kategori:

Idag var det friluftsdag/restdag i skolan. Har ett arbete som ska in så valde att sitta på skolan och skriva på det. Jag och joanna planerade även lite inför utklädnadsshowen osv. Slutade i hyfsad tid så åkte och solade innan jag drog mig hemåt! Hann bara vata hemma i ca en halvtimme för sen kom mamma hem och då åkte vi till tandläkaren. Har precis vart inne och det såg tydligen jättefint ut! Fick värsta komplimangerna så jag är nöjd hihi. Känns skönt! Belöningen blev en tidning och en loka! Läser ALDRIG Kalle tidningar, men i just detta nummer var det en liten specialare med mitt favoritämne: SCHLAGER! De har tagit med massa kända artister som Loreen, Carola, Danny, Eric Saade osv. Det var verkligen så givet att jag bara var tvungen att köpa den!
Sitter nu och väntar på mamma som också skulle på koll och när hon är klar bär det av hemåt för att byta om och ladda inför Core-klass och parträning, awesome!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: