angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Vårväder och fredag

Kategori: Allmänt

Skoldagen gick snabbt och smidigt och är sååå nöjd med att kunna säga: Nu tar vi helg! Åh så skööönt.
Hade SYV-samtal idag och det gick faktiskt riktigt bra. Fick en massa info osv som jag ska bygga vidare på och förhoppningsvis hitta min framtid! Känner mig mycket lugnare nu än vad jag gjorde innan iaf. Så samtalet var ett mycket bra beslut.
 
Handlade hem lite grönsaker, nötter och dipp när jag åkte från skolan så jag har något att gotta mig med ikväll. Måste tyvärr tala om att denna fredagkväll tråkigt nog kommer bestå av plugg... Iaf lite. Har två uppgifter som ska vara inskickade på söndag och jag har inte börjat med någon utav dom såatteh. Har planer både lördag och söndag också så måste passa på att ta all ledig tid jag har denna helg till att plugga. Meeen jag är konstigt nog inte bitter. Är på riktigt bra humör idag. Beror nog till stor del på det underbara vädret! ♥
Nu tänker jag njuta lite av att det är fredag genom soffhäng, innan jag tar tag i pluggandet. Ha en härligt vårig fredag nu alla fina där ute! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: