angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Sick

Kategori:

Ja, anledning till varför jag inte uppdaterat är för att jag blivit sjuk... Känner mig hyffsat pigg just nu men i söndags och igår mådde jag bara rent utsagt skit. Sov i princip hela dagen igår och lyckades ändå sova hela natten till idag?! Har varit sängläge för mig hela dagen idag också men har lyckats få i mig massor av vätska och annat bra som ska göra mig frisk! Tänker INTE låta detta bli något långvarigt då det är tävling nu på lördag! Får panik av att bara ligga här som en degklump och veta att jag missar en massa viktiga och roliga träningar, det svider verkligen! Om ca 10 börjar en rolig discolektion...och här ligger jag... Tröstar mig med några CSI avsnitt, sååå bra serie!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: