angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Rubrik

Kategori: Allmänt

Tjatja bloggen :)))
........
 
Uppvisningen igår gick väl sådär. Kan väl inte påstå att jag är nöjd. Men det var iaf inte helt värdelöst och bra träning så den får ändå ett +. 
Sov mig typ igenom skoldagen idag och när jag kom hem hann jag knappt andas förrän jag skulle iväg på träning, finfint. Är fortfarande lika trött nu som jag var imorse och som jag varit under hela dan. Skulle verkligen vilja gå och lägga mig nu, men måste skriva klart mitt CV och personliga brev som ska vara inskickat idag först. (Vi har det som svenska uppgift alltså). Får se till och skriva det snabbt så jag får sova sen. Jag har dock svårt att slita mig från detta (se filmen här nere). Det är bara så otroligt vackert! Helt seriöst bland de finaste jag hört. Åh. Kan lyssna hur många gånger som helst ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: