angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Påsklooov

Kategori:

Åh så kul det var att dansa imorse! Vi hade i läxa att komma på en egen koreografi till valfri låt och vi var tvunga att ha med 5 utvalda steg. Blev lite pirrig innan det var dags att lära ut, men det var faktiskt riktigt kul!! Vi hann inte riktigt med allas koreografier, så fortsättning följer efter lovet!
Blev sedan en lååång dag i skolan med både projektarbete och planering inför utklädnadsshowen. När jag kom hem mötte jag min fina vän Evelina för en promenad i vårvädret!
Resten av kvällen tänker jag spendera framför tvn och bara njuta av att det är påsklov! Bara jag som tycker det känns som fredag idag?

Bild från i somras, så glad att jag har dig.



Kommentarer

  • Nelly säger:

    Älskar den bilden:D

    Svar: Åh söt du är! :D
    Angelina

    2013-03-28 | 20:03:44
  • Evelina säger:

    Jag älskar också den här bilden hehe, men det vet du för det har jag nog sagt minst 1oo gånger! Älskar dig min fina vän!!

    Svar: Åh ja jag älskar den också!! Love you too min bästa!
    Angelina

    2013-03-29 | 15:06:55

Kommentera inlägget här: