angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Middag och Mellomys

Kategori: Allmänt

Som jag nämnde tidigare har jag och några andra brudar blivit hembjudna till Johanna som flyttat! Ska bli jättekul att få se hur hon bor och spännande att se vad hon bjuder på för mat (vilket hon har hållit hemligt riktigt länge nu). Hoppas det inte blir nåt äckligt iaf.... hahah känn pressen ;)
Jag sa att jag endast kommer över på ett villkor, att vi ser mellofinalen, och som tur var, var alla ombord! Såå spänd inför hur de kommer sluta! Har verkligen ingen aning om vem som tar hem detta i år. Jag håller bara tummarna och ber till Gud att vi inte skämmer ut oss detta år eftersom vi ska hålla i hela ESC. Tycker Sverige är rätt duktigt på att skämma ut sig i såna här sammanhang. Meeen nu ska vi inte vara bittra, det kanske blir över förväntan. Nu ska jag göra mig iordning. Ha en bra lördag och jag hoppas du bevittnar finalen av Melodifestivalen 2013. Nu kööör viii!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: