angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Last night

Kategori: Allmänt

Gårdagen var braaa! Träffade otroooligt mycket folk ute på Pluto. Både lite old friends och lite nyare. Mycket trevligt! Vaknade dock helt mördbultad idag. Ja man blev typ tacklad som en jävla buffel där inne heela kvällen pga att det var så packat med folk. Men det var nice. Har världens största blåmärke på aset efter att ha ramlat baklänges i en trappa med en tjej över mig. De va mindre nice. Är helt galet öm till och med när jag bara går! Min stackars lilla röv. 
 
Och inte fick man sova hela dagen idag heller utan neeej istället spenderade man timmar inne på ett lager med att sortera kakburkar för att sedan agera utkörning och köra hem alla lådor till folket. Jag och Jennifer avslutade iaf med en bit mat och NU är jag äntligen hemma i min säng!! Tänker inte röra en fena mer idag. Tack å hej. 
 
Haha mycket mogna studenter!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: