angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Klockrent

Kategori: Dans

Har haft veckans sista träningspass. Men har en uppvisning kvar på söndag att se fram emot! I slutet av kvällens träning så stretchade vi. Rejält. Blev genast nervös när Jenny kom indragandes med en massa stolar. Sedan var det bara att slänga upp ena foten på stolen och andra på scenen, och hänga där i luften. Först i spagat på båda benen och sedan i splitt. Trodde jag skulle gå av helt serri. Men det var faktiskt rätt kul ändå! Trots att det var läskigt så hoppas jag vi kommer göra detta fler gånger, för alltså fysatan vad viga vi kommer bli!
 
På tal om träning så såg en jättehärlig bild som jag tyckte var så klockren. Känner verkligen igen mig i den. Precis så jag ser ut efter vissa träningar. Nice.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: