angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Helgen

Kategori:

Fredagen var superrolig!! Hade en underbar födelsedag tillsammans med mina bästa! Först lite spel, bus och skoj hemma hos Sofie och sen öste vi sönder på BMBs dansgolv hela natten! Helt klart en av de bästa utgångarna någonsin! Tack alla ni som gjorde min födelsedag bäst! Och tack så hemskt mycket för alla fina presenter! Tack för de fula också ;) Är så lycklig över att ha så fina vänner :') Somnade sen ca 03.30 och hann sova ca 2,5 timmar innan klockan ringde....
Upp och göra ett försök till att fräscha till sig, äta frukost och sedan hämta upp två små flickor för att dra vidare mot Hallstahammar. Där väntade en lååång dag med hög musik, svett, massa folk och huvudvärk. Det bjöds dock även på skratt, bus och roliga samtal med en massa härliga människor! Ja, danstävlingar är lika roliga som jobbiga att jobba på. Men kan iaf inte säga att jag ångrade det, för kul hade jag! Kanske hade varit ännu roligare om jag hade känt mig liiite mer utvilad. Men humöret höll iaf hela dagen :) Var hemma sent på kvällen nån gång och då var det bara in i duschen och bort med all svett, sen raka vägen ner i sängen!















Idag sov jag gott och länge. Tillbringade sedan hela dagen ute på Erikslund med mamma. Shoppade massor och hade det mysigt. Min mami är bäst!
NU är jag helt slut. Ska tillbringa de resterande timmarna utav denna helg i sängen och ingen annanstans!
Har dock haft den roligaste helgen på väldigt länge! PUSS från en nöjd och lycklig 19åring




Kommentarer


Kommentera inlägget här: