angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Bra update

Kategori: Allmänt

Ja, alltså jag har ju varken sådär jättemycket eller jätteroliga saker att skriva om nu när jag bara går runt här hemma och försöker bli frisk. Därför blir det inte alls så mycket uppdatering. Jag hatar att försöka tvinga fram något att skriva. Jag skriver när jag har något jag vill dela med mig av och inte bara för att skriva. End of story.
 
Kan i alla fall berätta att jag är på bättringsvägen :))) Är inte helt frisk ännu, men på god väg. Känns surt att inte ha den energin och powern som jag velat imorgon när det är tävling, men det är ba å kö ändå! Finns inget som kan stoppa mig från att kötta när jag verkligen har bestämt mig för det. So what att jag inte har haft den bästa uppladdning inför denna tävling. Längtar ändå så otroligt mycket och det ska bli sååå kul! Man kan inte göra mer än sitt bästa, och det är precis det jag och Nelly tänker gå ut och göra imorgon!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: