angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Bloggen ja...

Kategori: Allmänt

Ja så var det ju det här med bloggen ja. Har tyvärr inte haft något att skriva om då mina dagar har bestått av INGENTING. Har inte varit i skolan på en och en halv vecka nu ungefär och det känns väldigt mysko. Trodde jag skulle bli frisk snabbt men hur kunde jag tro det. Blir inte ofta sjuk, men när jag väl blir det så ska det alltid bli något långvarigt som är så extremt omödigt. Tävlade ju också trots att jag inte var frisk, så där får jag väl skylla mig själv lite också.
Kan iaf tala om att jag i princip känner mig frisk nu. Bara lite halsont, hosta och snuva kvar men det är sånt jag kan leva med! Längtar sååå himla mycket tills jag får börja träna igen! Usch blir så stressad när man missat så sjukt många träningstimmar...känns som man tappar så mycket så fort. Jaja, soon I will be back on track! Och skolan ska vi inte ens prata om...ligger så mycket efter att jag inte vet var jag ska börja. Kan knappt minnas när jag senast pluggade.. Helt seriöst. Orkar inteee. Och det är bara 72 dagar kvar till studenten! Bara att kämpa! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: