angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Ale, Ale, Ale

Kategori: Allmänt

Åh vad jag älskar denna låt! Blir på så himla bra humör när jag hör den :) Och när man tittar på dansarna bakom så riktigt ser man deras dansglädje, så himla underbart!
 
 
Idag är det onsdag, vilket betyder L E D I G !
Har hittills inte gjort så jättemycket nytta. Ätit frukost, fixat disk, rakat benen och lite annat smått och gott. Tänkte kanske försöka ta tag i plugget också, men får se om jag är på det humöret. Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och njuter av livet. Börjar bli dags för lunch också. Ikväll är det träning. Crossfit och pardisco. Ska bli skoj! Sov svindåligt denna natt också... Fattar inte hur jag inte kan sova när jag är så galet trött om kvällarna? Först tar det några timmar från att jag lägger mig tills att jag faktiskt somnar. Och sedan vaknar jag ca varje timme under hela natten...Hm, hoppas det upphör snart. Jaja, är iaf på bra humör än så länge :)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: