angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Training

Kategori: Dans

Nu ska jag käka lite och sedan drar jag för att träna med gruppen!
Bild från en tävling förra året.

Det blir mycket träning med denna grupp nu. Men detta är vår sista termin tillsammans (snyft) och vi har höga mål och tänker fan göra denna sista terminen till den bästa!
Tanken på att vår tid tillsammans är över om några månader känns skit, och just nu känner jag bara att jag skulle kunna tillbringa varje dag med er för att ta vara på den tid vi har kvar.
Nu låter det typ som att vi aldrig mer kommer prata med varandra efter detta, men så är det ju självklart inte. Grejen är den att hela min vardag kommer bli annorlunda. Ni är en sån stor del av mitt liv att det kommer kännas grymt tomt sen. Vi har delat alla känslor/humör som finns tillsammans. Skratt, glädje, sorg, nervositet, ilska, damp, flumm, pepp, osvosvosv. Ni är som min andra familj! Vi har gått igenom sååå mycket och har samlat på oss så otroligt mycket minnen under alla dessa år.
Okej, nu ska jag inte vara ledsen över detta utan istället ska jag tänka positivt och ta vara på den här terminen. Vet att jag kommer ångra det annars.
För än är det ju inte över, vi har det största steget någonsin kvar och jag vet att vi kan klara det, tillsammans! Vet att vi kan om vi vill.

Ja, där blev det lite blödigt från min sida, men jag vill att ni ska veta att jag älskar er och jag tror på oss!
MVH deep_talk_girl_94

Kommentarer

  • JG säger:

    Men nu blev man ju lagom blödig av det superfina inlägget! Ni är guldvärda och är riktigt tacksam över att jag har er i mitt liv!<3 Kommer alltid minnas tävlingstiden och allt vi har gått igenom ochhur mycket vi har utvecklats!! Nu har vi bara sista målet kvar tagggggggaaaa!!!!Puss och massa kärlek!<3

    Svar: Hihi söt du är!!VI ÄR BÄST! Sååå taggad! PUSS <3
    Angelina

    2013-01-12 | 18:13:37

Kommentera inlägget här: