angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

This is my life

Kategori: Allmänt

Happ, ingen vilodag idag heller! Trots den grymma träningsvärken så släpade jag mitt stela arsle ända bort till Dansverkstan för att ha träning med min fina tävlingsgrupp F.L.O.W! Och sååå fel jag hade som trodde att vår tränare skulle ta hänsyn till våra värkande kroppar, (förstod inte ens hur jag kunde tänka tanken, det är ju Linda Hemrell vi snackar om...). Vi började på en gång med en hård uppvärmning, körde sen lite dans och avslutade med samma fyspass vi värmde upp med. Nu känner jag mig till och med ännu stelare än tidigare idag, men är glad över att jag överlevde träningspasset! Nu tänker jag lägga mig i ett kokhett bad och bara försöka slappna av i både kropp och själ. Kan behövas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: