angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Sunday

Kategori: Allmänt

Hejhejhejhej.
Sorry att det inte blivit något skrivet här idag. Anledningen är att jag inte har något intressant att skriva om ehe.
Har gjort denna söndag till en riiiiktig slappdag! Åt frukost i sängen och har nu sett klart säsong 7 av Grey's Anatomy. Mys.
Hade planer på att försöka plugga lite efter att jag sett klart de sista avsnitten men nu vette fan alltså...
Man blir ju så tagen av den där serien!! Bästa någonsin typ. 
Tror jag börjar se några avsnitt av säsong 8 innan jag börjar plugga. Alla säsongsavslut slutar ju alltid så hemskt spännande så man blir tvingad till att se åtminstone 1 eller 2 avsnitt in på nästa säsong innan man kan ta en paus. 
Yes, jag är beroende och denna serie förstör mitt huvud totalt men den är snart slut så kan förhoppningsvis gå tillbaka till ett normalt liv då. 
 
Gårdagen var förresten suverän! Hade det riktigt trevligt och vaknade upp lika glad som jag gick och la mig. Har såna underbara vänner! Puss på er.

Hm, nu har jag nog babblat på tillräckligt om ingenting såattee.. här får ni en söt bild på mitt favvo par! ♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: