angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

I'm back!

Kategori: Dans

Sitter här svettig och mör efter en grym träningskväll! Körde först ett pass crossfit, och det märktes på en gång att jag har varit sjuk. Min kropp var heeelt slö redan på en gång, så riktigt sug på den. Var helt död trots att det bara var träningspass 1 av 2, haha mitt ansikte lös lika rött som en stoppsignal. Meeen då var det bara att tagga om till paren, och shit vad taggad jag var! (Hade ju inte dansat på fleera dagar). Men på parträningen fick vi fanimej dansa. Tävlingsrundor om och om och om igen.... det tog aldrig slut! Jag tror inte att någon tränare vi haft genom alla dessa år har kört så här hårt med oss! Och jag är sjuuukt tacksam! Även om man verkar så neggo i just det ögonblicket när tränare står och skriker: "Ta iiiiiiiii!!!" så vet man innerst inne att det är för ens/vårt eget bästa. Men det är ju inte riktigt det man hinner tänka på när man är så trött att man gör allt för att hålla spyan inne ;) Så här i efterhand dock, känns det grymt bra att man kan lägga sig i sängen och känna sig nöjd. Nöjd över att man gjorde sitt absolut bästa! Och att man överlevde! Finns ingen bättre känsla. Känns så himla bra att ha en tränare som pushar en och talar om för en att "DU KAN" när man själv inte tror att man kan.
Som vår tränare sa idag: "Det är NI som bestämmer över er kropp, låt inte er kropp bestämma när NI är trötta!"
Tänk på den ni! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: