angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Hektiska torsdag

Kategori: Allmänt

Jamen rubriken säger ju typ allt. 
Känns som jag har hunnit med hur mycket som helst idag! 
Vakna, frukost, träning, mat, projektarbete, sjukgymnast, träning, träning, mat, duscha, andas. 
Typ så.

Förövrigt börjar jag bli gaaalet taggad till S T U D E N T E N !
Kan fortfarande inte fatta att det om bara några månader kommer vara JAG som står på ett sånt där flak och skriker: "Och så finns det dom som har, flera 100 dagar kvar!"
Shit alltså. Det är bara helt sjukt! Overkligt.
Allt snack i klassen om studentgrejer gör en ju inte mindre taggad heller!
Nej...kan verkligen inte förstå. Undra NÄR jag faktiskt kommer förstå att jag ska ta studenten? Typ när hela sommaren har gått och jag inte ska tillbaka till skolan när hösten börjar. DÅ kommer jag nog förstå att det är på riktigt. Om inte, så är det nog dags att söka hjälp och försöka få någon bokstavskombination på vad som är fel.
 
 
Jamensåatteee, 2013 kommer bli ett nice år!

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: