angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Godiskoma

Kategori:

Okej har ikväll ätit så mycket (läs FÖR mycket) godis att jag mår illa. Har seriöst fått en extra haka också. Funderar typ på att stoppa fingrarna i halsen för jag mår så illa haha... Vilket jag självklart inte kommer göra.
Menmen, det dröjer nu en hel vecka tills jag får äta något sött igen (en utav alla utmaningar vi har med gruppen) så då gäller det att äta rejält när man väl får. Annars kommer jag bara ångra mig imorgon. Vilket jag garanterat inte kommer kunna göra nu.

Godnatt / dubbelhakan

Kommentarer

  • Nelly säger:

    Hahaha sådär är jag med, när jag väl får äta godis och sånt så bara trycker jag i mig tills jag typ dör av illamående:'(

    Svar: Haha helt sjukt! Man mår typ illa jättefort eftersom man inte är lika "van" vid att moffa så mycket godis men ändå trycker man ännu mer så man ska klara sig hela veckan sen haha plågsamt :'( MEN vi kan klara detta!!
    Angelina

    2013-01-13 | 20:28:16

Kommentera inlägget här: