angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

FUCKING FRIDAY

Kategori: Allmänt

God middag(?)
Vaknade vid 8 idag, trots att jag börjar 12... Att vakna klockan 8 när man börjar sent/är ledig är tidigt för mig, samtidigt som jag hatar att sova bort hela dagar hoho.

Om en halvtimme kommer Jessica och hämtar upp mig så far vi till älskade VIGY, som idag bjuder på två lektioner varav en är ett dubbelpass. Älskar att nästan alla mina vänner (samt jag) i min klass har tagit körkort så bussen knappt är ett alternativ längre. (Sänder en tanke till dig JG, kämpa på sötis, du är snart där!)

Och idag är det ju FREEEDAG! Vilket betyder VILA och MYS för min del! Har så mycket vila-tid att ta igen så det är sjukt! Både mitt huvud och min kropp behöver det.
TACK FÖR MIG

Kommentarer

  • JG säger:

    åååh tack finis!!! Nu ska jag kämpa på som satan!!!
    pussss!

    Svar: Det gör du rätt i vännen!!PUSS
    Angelina

    2013-01-11 | 13:46:04

Kommentera inlägget här: