angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Fredag är här

Kategori: Allmänt

Oh, älskade fredag!
Sitter just nu och lyssnar musik på hööög volym! Börjar inte skolan förrän 12. ♥ Sovmorgon ♥
Förövrigt har jag sån grym träningsvärk! Mest i armar och mage.
Vi fick testa på ett nytt träningssätt igår. TRX heter det och man använder sig av "band" som sitter fast i väggen och jobbar med sin egen kroppsvikt. Nog det jobbigaste (styrkeväg) jag någonsin har gjort. Klarade knappt av hälften av alla olika "positioner". Haha kände mig så sjuuukt svag just då.
Om ni tror att jag överdriver så tycker jag verkligen ni ska prova det. Och sedan överbevisa mig att jag överdriver.
Hm, vad mer då... Jo, ikväll ska jag agera taxi åt mamma och hennes kollegor som ska ut. Först ska de "förfesta" här hemma hos oss och sedan ska jag köra ner dem till stan. Ska även hämta hem dem sen inatt när de har fått nog hehe.
 
Nej nu ska jag packa ihop mina saker och börja göra mig redo för sista skoldagen för denna vecka!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: