angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Fix

Kategori:

Är heeelt slut i kroppen. Först var det en timmes gruppträning, och den var allt annat än lugn kan jag säga, sen blev det lite spontant sådär ett zumbapass direkt efter! Gissa om mina armar värker?! Min kropp klarade sig knappt igenom zumban mot slutet haha...
Men jag älskar den här känslan man får efter en hård träningskväll, man känner sig så nöjd. Plus att det går lätt att somna pga utmattning.

Håller just nu på och fixar lite med klassens försäljning inför studenten. Någon som vill köpa en burk "Lillebrors kolor"? Eller någon annan burk med godis/kakor? Hojta bara till så fixar jag det. Alla burkar kostar 50kr/st och vinsten går direkt till min klass student!
Skulle göra mig väldigt glad om ni köpte en eller två burkar hihi :))

Nej, nu ska jag fixa klart detta och sedan krypa ner i sängen, gos!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: