angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Drunknat i svett

Kategori: Dans

Har aldrig i hela mitt liv svettats så mycket som jag gjorde på crossfiten idag! Alltså jag är fullt seriös, jag tror faktiskt inte, på riktigt, att det någonsin har runnit så mycket svett i mitt ansikte förut! Det såg verkligen ut som jag nyss kommit upp till vattenytan efter att ha simmat under vatten??? Det rann svett in i MUNNEN på mig?! smakade salt som satan. Och det rann även in i ÖGONEN, så det sved som jag vet inte vad! Kunde inte se ett skvatt?! Haha herregud. Har aldrig varit med om nå liknande! Det hjälpte inte att försöka torka bort det heller utan det flödade som om mitt ansikte var en vattenkanna typ. Fräscht va? Vet inte om jag ska tolka det som något bra eller dåligt? Ska man svettas så mycket? Jag menar, visst var jag trött eftersom jag kämpade, men jag var ju inte slut och jag hade ju mer att ge? Och eftersom jag inte stannade någonting så fortsatte det ju bara rinna, å rinna, å rinna...
Haha jaja, väldigt mysko det där! Vi får se om det blir en repris av detta på nästa pass! Kul som satan var det iallafall!
 
Efter passet blev det en timmes pardisco, hjälp vad längesen det var! Så kul att få dansa med dig igen Nellybelly! Känner mig sjukt taggad till första tävlingen, fast samtidigt väldigt nervös! Men det är ju bra att vara nervös, right? Känns dock lite jobbigt att jag redan är nervös när det är en månad kvar till första tävlingen.. Hur ska mina nerver palla? Den som lever får se.
 
Nu tänker jag duscha typ hela natten för att försöka bli fräsch igen. Men what's the point egentligen? Ska ändå iväg och träna imorgon igen, ha-ha. I LOVE MY LIFE ♥
 
 
Jag och bästa nelson på en tävling förra året ♥

Kommentarer

  • Nelly säger:

    Superduper kul med par igeeen!! puss bästa<3

    Svar: PUSSS<3
    Angelina

    2013-01-24 | 08:27:03

Kommentera inlägget här: