angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Check!

Kategori: Allmänt

Matten avklarad! (Eller nja, hoppade nog över lika många uppgifter som jag räknade, pga lathet)
Rehabträningen avklarad!
Säsong 6 av Grey's Anatomy avklarad!

Hm, de va nog de jag hade planerat för kvällen? hehehe. 

Har egentligen lite annat plugg men de får vänta för just nu bestämmer mitt huvud sig för att värka nå enormt. Tänker därför gå och borsta tänderna nu, tvätta av mig sminket och lägga mig i sängen och försöka sova tidigt!
(Låg vaken typ halva natten till idag pga för mycket tankar så blev inte så mycket sömn)
Hoppas på att vakna upp lite piggare imorgon!
 
Sååå, vi hörs imorgon!

 
Btw, fick idag in pengarna jag var barnvakt för förra veckan, and it feels good!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: