angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Vad ska man säga

Kategori: Allmänt

Denna dagen har verkligen gått i 1, och den har varit riktigt kaos. Har knappt hunnit med att andas. Träningarna gick inte så bra som jag velat idag. Kände mig sjukt tung och trött i heeela kroppen. Kan bero på en blandning av träningsvärk, onda benhinnor och "gipsade" ben. Har även "that time of the month" så ska väl egentligen inte deppa ihop för mycket över den dåliga prestationen. Finns ju några faktorer som spelar in. Hoppas på att morgondagen känns bättre!
Nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och se Maria och Mindy på tv3play, åh dom är så söta! Är ledig imorgon så nu säger vi heeejdå till denna otroligt hemska tisdag och välkomnar en lugn och skön onsdag.
PUSS OCH GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: