angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Vad ska man säga?

Kategori: Allmänt

Såg dessa bilder på min vän johannas blogg (http://astajohannajohansson.blogg.se/) och kunde bara inte låta bli att sno dom och ladda upp dom här.
 
Mina vänner har på TOK för mycket fritid...
Klickade upp facebook och ser att jag blivit inbjuden till en ny konversation med mina girls. Hoppar in i diskussionen osv. Klickar sedan ner facebook i bara några minuter och när jag sedan tar upp de igen så står det att jag har huuur många olästa meddelanden som helst! Så scrollar såklart uppuppupp och läser igenom allt som sagts (tänkte att jag kanske hade missat nåt viktigt) men ack så fel jag hade. Det jag fick sitta och läsa var detta: (och sååå mycket mer än det som syns på bilderna)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: