angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Tidig morgon

Kategori:

Somnade sjukt tidigt igår, iaf med tanke på att det är lov. Men va verkligen helt slut! Vaknade i skaplig tid idag, utvilad och på bra humör (peppar peppar, ta i trä) .

Har just krypit upp i soffan och slagit på tvn där jag ska avnjuta en god frukost. Senare under dagen väntar plugg och privatlektion med Nelly! Ska bli galet kul med privatlektion!! Inte lika kul med plugg...

(Tiden på detta inlägg tillägnar jag dig Nelly. Hoppas du sover gott sömntuta!)

DAGENS FRUKOST + KAFFE


Kommentarer

  • Nelly säger:

    Hahaha jag tänkte faktiskt på det när du ba "vaknade i skaplig tid" så kollade jag på tiden när du publicerat inlägget och ba men vafaAn hahah, 09.38 och du vaknade innan dess i "skaplig" tid, nää, det håller ju bara inte:*

    Svar: Hahaha!! Åh du är så rolig min vän:*
    Angelina

    2013-02-27 | 11:39:15

Kommentera inlägget här: