angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Tävlingen

Kategori:

Riktig sugtävling var det igår. Inte nöjd med resultaten någonstans. Men något jag faktiskt kommer ta med mig från denna tävling är hur kul jag hade! Hade dansglädjen från morgon till kväll och trots att min klocka ringde vid 4.15 på morgonen så var jag så pigg, glad och full av energi heeela långa dagen ända fram tills vi satt på bussen vid 21.30 ,eller nåt sånt, igen. Trodde aldrig jag skulle kunna hålla humöret uppe. Men när man är ett sånt härligt gäng som vi är så är det nästan omöjligt att inte kunna det.

Och studerna ute på tävlingsgolvet var verkligen magiska. Låter som en tönt, jag vet, men hade så förbannat kul med mina tjejer! Det är just i dom studerna, dom få minutrarna, som man känner att allt slit och alla uppoffringar är sååå värda. Är aldrig så lycklig någon annanstans som jag är ute på tävlingsgolvet! Bäst!

Va hemma strax efter 12 iallafall och somnade nästan på en gång, slutkörd. Det tar verkligen på krafterna att hålla igång såhär en heldag med discodunk i öronen i ca 11 timmar i sträck. Har lyckats vaknat till liv nu och gjort en stor frukost som jag ska äta framför Mello som jag missade igår. Resten av dagen kommer bestå av mys på högsta nivå och ska förhoppningsvis försöka att göra ingenting. Bara va, andas och leva.

Två suddiga och fina bilder från gårdagen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: