angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Red face - Dead face

Kategori: Dans

Kvällen började med crossfit, och där körde jag verkligen slut på mig själv! Tror aldrig jag varit så trött/svettig/flåsig/skakig efter ett crossfit pass som jag va idag! Kände verkligen att jag kämpade fast min kropp sa nej. Och det känns otroligt bra såhär i efterhand! 
Mindre kul var det att jag kände mig halvdöd när det sen var dags för parträning. Och när tränaren skriker: "Det är tävling nästa vecka!" upprepade gånger så knyter det sig sååå hårt i magen på mig! Blir så djävulskt nervös så fort någon nämner ordet tävling, och jag förstår inte varför?! Har nog aldrig varit så här nervös inför en tävling förut, aldrig! Var liksom nervös redan innan terminen hann börja...What's up with that liksom? Men det är samtidigt inte bara nervositet som fyller min kropp när någon nämner tävling utan även adrenalin och pepp. Är lika taggad som jag är nervös! Det är väl bra antar jag? 
 
Vi köttade oss iaf genom parträningen och otroligt nog så överlevde vi denna veckan också! :) Ett STORT + var att jag, i slutet av träningen, kunde sitta i VÄNSTER spagat!! Har aaaaldrig i hela mitt liv kunnat gjort det förut! (Är högerbentad) och fysatan vilket lyckorus jag fylldes av då! Ville nästan gråta. Men jag lät bli. Lika bra kanske. 
Och Nelly, min lilla Nelly, hon fick nog samma lyckorus som mig när hon upptäckte att hon klarade samma sak! (Fast i höger spagat då. Ja, vi är viga på olika ben). Åh jag är så stolt över oss, redan! Och terminen har ju knappt börjat! Puss på dig min lilla älva, det här fixar vi! ♥
 

Kommentarer

  • Nelly säger:

    Åh gosigosi, såå bra jobbat av oss!!:D stolt! Superduper taggad inför tävlingen, waah, finaaal!! Bästa curry<3

    Svar: Iiiih bäästa!<3 Let's kötta!!
    Angelina

    2013-02-13 | 21:56:34

Kommentera inlägget här: