angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Lycklig

Kategori: Allmänt

Sitter här, nyduschad och insmord med Aloe Veras Heat lotion på mina bultande benhinnor. Har musik på och kan knappt sitta still. Känner ett lyckorus! Sjunger med och sitter nästan och hoppar på stolen. Förstår inte varför? Jag känner mig bara så otroligt lycklig och glad! Please, låt aldrig den här känslan försvinna!!
 
Träningen gick rätt bra för min del tycker jag. Är nöjd över min prestation och orkade mer än vad jag trodde. Idag kände jag verkligen att det var jag som hade kontrollen och bestämde över min kropp. Jag lät inte mitt huvud sätta gränserna. Vilket kändes otroligt bra! 
 
Vill egentligen inte gå och lägga mig när jag mår så här bra, men funderar ändå på att passa på att lägga sig tidigt nu när man väl kan. Skulle egentligen behöva det. Tanken på att vakna upp utvilad imorgon känns lockande. Tror nog det får bli så. Godnatt! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: