angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Lååång skoldag

Kategori:

Känns verkligen som denna dag har hunnit bjuda på väldigt mycket redan, och än är den inte slut. Började med ett grupparbete imorse där vi ska spela in en film. Började med ett antal skrattanfall men sedan flöt det på riktigt bra. På eftermiddagen fick vi besök av två stycken som skulle hålla en föreläsning om arbetsmarknaden. Faktiskt riktigt intressant! Men jag som redan var förvirrad innan över utbildning, jobb och framtid är ju fan 100 gånger så mer förvirrad nu efter... Men jag fick samtidigt upp ögonen för väldigt mycket nytt så det ska bli spännande att se hur min framtid slutar!Nu är jag iaf hemma och ska käka lite mellis innan det är dags för gruppträning! Idag har vi även en utmaning att klara av - planktävling... Återkommer med resultatet efter träningen, om jag överlevt dvs...
Fina skådespelare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: