angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Jag lever

Kategori: Allmänt

Hejhejhej.
Igår firade vi som sagt Emma som fyllt hela 19 bast!! Kvällen började med mat hemma hos henne som senare gick över i lite förfest och fram mot midnatt så rullade vi mot Pluto! Det var en jättetrevlig kväll med massa härligt folk! Synd bara att jag blev så förbannat trött redan vid kl 1 typ. Inte så konstigt egentligen när man har tränat varje kväll hela veckan + skola på de. Både kroppen och knoppen var helt slut! 
Somnade iaf inte förrän efter kl 4 och guuud så gott jag sov!
 
Tvingade mig upp typ vid lunchtid idag, hehe, stoppade i mig en stor frukost och drog till dansen. Där agerade jag, tillsammans med några andra, elev till blivande lärare som skulle examineras. Det var 4 olika lärare som skulle examineras men jag var endast med på 2. De andra var för tidigt....
Jag gjorde det egentligen för att få tag på lite gratis träningskort som delades ut som tack för att man ställt upp! Så nu är jag 4 träningspass rikare, moahahah!
 
Nåväl, nu tänker jag hoppa in i duschen och sedan slänga mig på sängen och bara ligga där och vara ett tag tills det är dags för middag. Ikväll är det mello också! Ska se de tillsammans med en fin vän, lite grönsaker och dipp. Mys.
 
Två bilder från igår.
 
 

Kommentarer

  • Huzzzz säger:

    Men asså du var tvungen?? :o jaja bjuder väl på den... haha :D

    Svar: Haha!! Men tyckte du va så fin på den bilden ju:( :*
    Angelina

    2013-02-16 | 17:58:40

Kommentera inlägget här: