angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Helt galet!

Kategori: Dans

För några månader sedan så la min tävlingsgrupp tillsammans med vår tränare upp en plan. En plan som skulle göra oss starkare, hälsosammare och bättre helt enkelt. Vi alla ändrade vår livsstil rätt stort och för någon vecka sedan bockade vi av det första resultatet och herremingud vad skönt det kändes! Vi hade alla lyckats, det hade gått åt rätt håll och jag har iallafall aldrig mått bättre. Det gäller både fysiskt och psykiskt faktiskt. Idag bockade vi av ännu en utmaning, och ALLA klarade den! Är så jävla stolt!!
 
Nu är det bara att fortsätta i samma riktning för då kommer ingenting kunna stoppa oss! Åh vad glad jag är.
 
Var iaf rätt slut efter gruppträningen, meeen blev ett spontant zumbapass också... Haha det är ju så goa och härliga människor så man vill ju inte åka därifrån! Är iaf grymt glad över att jag gick på zumban för det var verkligen svinroligt! Log typ med största leendet genom större delen av passet. Kan inte göra annat än å längta efter träningsvärken i magen, mmm.
Stretchade även lite när jag kom hem, för att minska träningsvärken en aaaning, har ju trots allt en träningskväll att klara av imorgon också.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: