angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Guilty pleasure

Kategori: Allmänt

Känner inte ni också att ni har låtar som egentligen inte är er typ av musiksmak men som ni bara älskar att lyssna på? Har haft/har flera såna låtar i min spotifylista som jag lyssnar på dagligen! Det är därför den inte ligger synlig för någon annan än mig, moahaha. De flesta låtarna är såna som jag blir riktigt glad av, eller som påminner om min barndom. Typ såna här gamla med sarek, carola eller DaBuzz...Ja, såna låtar finns/har funnits i min spellista, hihi. Kan bara inte hjälpa att jag blir så glad av dem! Musik är definitivt en av de viktigaste sakerna i mitt liv ♥
 
Just nu är den här numero uno bland mina guilty pleasure-låtar:
Både skäms och ler när jag hör denna, haha! Men schlager är något jag alltid älskat och som jag verkligen saknar i dagens samhälle! Inte minst i mello...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: