angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Från toppen till botten

Kategori: Allmänt

Dagen började så jävla bra. Har haft världens mysigaste söndag ute på erikslund och Ikea med min bästa mami och syster. Fick med mig en massa bra grejer hem!! Min hylla med alla priser och pokaler brakade ner för någon dag sedan och istället köpte vi ett jättefint vitrinskåp, (trodde vi), när vi kom hem och skulle montera ihop det så visade det sig att vi hade fått med oss fel skåp hem. FML. Köpte även lite fler speglar till min spegelvägg, dels för att det rasat ner några och dels för att göra den lite större. Köpte ett superlim för att limma fast dom jävlarna så de inte skulle kunna rasa ner nå mer, men självklart fäste inte dedär äckliga limmet... Så nu har jag en halvfärdig spegelvägg! FML igen. Köpte också en ny sovkudde eftersom jag tycker att min blivit för platt, har inte vågat öppna den för jag svär, det kommer säkert va fetaste hålet i den eller något eftersom ingenting annat har funkat hittills!
Hittade till sist ett par jätteläckra träningsbyxor som var nedsatta från 700 till 500, så jag slog till! Vet dock inte om jag kommer våga använda dom för då spricker dom väl eller nåt annat skit. Verkar ligga nån förbannelse över allt jag köper idag. Jo juste, två glödlampor gick även sönder i mitt rum idag. POFF! Fml.
 
SÅ, dagen började asbra och kom hem nöjd med en massa nya fina grejer och på bra humör dessutom, men nu helt plötsligt sitter jag här och är förbannad, sur, depp och alla möjliga ledsna och negativa känslor.
Skrattar dock lite åt mig själv nu när jag skriver detta för inser hur jävla sorgligt allt låter. Meeen för att sammanfatta det hela - FML!! 
Sååå pissed över att en så bra dag slutade så här dåligt...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: