angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Eh jaha?

Kategori: Dans

Happ, fick hoppa över träningen idag! Elitträningen dessutom. Känns skit. Meeeen vad ska jag göra när mina benhinnor inte vill samarbeta. Blir så sjukt frustrerad så jag vill gråta! På riktigt alltså, är förbannad...
Kändes ändå som ett bra beslut även fast det tog emot. Behövde höra det från någon annan (min tränare) att det bästa vore att sitta och kolla på ikväll. Kan inte lyssna på mig själv för i mitt huvud finns ingen vila. Så fick lite linnement på benen och drog sedan på benvärmarna och satte mig på träningsgolvet, där jag tillbringade resten av träningen. Och det var för 2 timmar sen och det bränner FORTFARANDE så jävla hårt på benhelvetena. Helt galet?!  MMM. 
 
Nej okej, nu ska jag verkligen försöka vila/trycka/stretcha/smörja/göraallt för att få bort detta galenskap och sen är jag förhoppningsvis på benen (bokstavligen haha) nästa vecka igen! Kan ju alltid be för det iaf...
 
2 år gammal bild, på mig och snyggjohanna (Har absolut inget med inlägget att göra egentligen, råkade bara stöta ihop med den på datorn och tyckte den var charmig så tänkte, varför inte?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: