angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Alla <3 dag!

Kategori:

Denna dag har bjudit på många skratt! Även fast jag är forever alone på kärleksfronten så handlar ju denna dag inte bara om kärleksförhållanden. Jag tycker att alla hjärtans dag inkluderar både familj och vänner också. Vilka har fått mig att må riktigt bra idag!
Började dagen med ett härligt skrattanfall när jag råkade köra förbi joannas hus utan att stanna (vilket jag skulle gjort eftersom hon väntade på mig där). Ojojoj vad kul det var! Tabbade mig även på dansen där jag drog en glidvurpa ner på golvet. Låg sedan där som en liten platt knubbsäl och skrattade så tårarna sprutade. De andra skrattade så mycket så de inte ens kunde fortsätta dansa och Linda (tränaren) skruvade ner musiken och även hon brast ut i total asgarv. Så där låg/satt/stod vi och skrattade oss igenom de sista minutrarna av lektionen. Herregud säger jag bara! Som tur var gjorde jag mig inte illa, om de va någon som var så snäll och undrade det.

Nu sitter jag iaf här hemma efter en tur på stan med fina tjejer. Ska försöka koppla av lite framför tvn innan det är dags för träning senare.
PUSS PÅ ER FINA DÄR UTE! / A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: