angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

STUDENTKRYSSNING

Kategori: Allmänt

Väskan står redo, packad och klar. Jag har klätt på mig (dock inte de kläder jag tänker ha ikväll) och fixat sminket (dock inte färdigt). Resten fixar jag på plats tillsammans med min fru i vår fina hytt! Gaah så kul det ska bli, så grymt övertaggad så det finns inte! Att få vara tillsammans med alla sina finaste vänner på en båt långt ute på Östersjön och bara njuta, dansa och leva! Detta kommer bli en oförglömlig kväll, det känner jag på mig. Haha, jag frågade mamma vad hon skulle göra om hon fick ett samtal från mig där jag säger att jag blivit avkastad i Finland, och som svar fick jag bara en lång tystnad tillsammans med en svårtolkad men intensiv blick. Du kan vara lugn, jag ska försöka sköta mig ;) Vi får se om jag kommer ha någon tid att slänga upp ett inlägg eller två, ni kanske får någon "fin" bild eller liknande. Men kan inte lova något. Kommer nämligen vara fullt ös hela kvällen/natten/morgonen! Nu kör vi!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: