angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Hello världen

Kategori: Allmänt

Jag har kopplat bort bloggen ett tag pga att jag varit sjuk, igen... Ville fokusera på att vila och bli frisk så har därför valt att inte lägga nå fokus här. Nu är jag äntligen frisk igen och jag ber till alla gudar där uppe att jag ska hålla mig frisk under nästa vecka så jag kan kötta, nöta, träna, tagga inför tävlingen på lördag! Och jag skulle gärna vilja hålla mig frisk liite längre än bara nästa vecka också för känns just nu som jag varit sjuk hela mitt liv. Har otrooligt mycket i skolan också som jag missat nu under dessa veckor jag varit sjuk osv, har nog aldrig haft såhär mycket arbeten på en och samma gång förut. Så denna helg kommer jag begrava mig i plugg. Vi får se om jag bloggar nåt men jag tror det bästa just nu är att fokusera på skolan och träningarna för min del, att försöka få lite ordning på mitt liv igen, så får bloggen komma lite i andra hand. Ni får väl fortsätta att hålla utkik efter inlägg. Det kanske dyker upp någonting roligt när jag behöver en paus. Hoppas ni alla mår bra och inte känner samma stress som jag. 
MINDRE ÄN TVÅ MÅNADER KVAR TILL STUDENTEN!! KÄMPAAA
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: