angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Gårdagen i huvudstaden

Kategori: Allmänt

Ja gårdagen var verkligen vad jag behövde! Så hiiimla grymt galet skönt att komma iväg lite. Vi gick i massa affärer, brände massa pengar, åt mat, brände ännu mer pengar, köpte kulglass i Kungsträdgården och satt och mös i solen, gick runt i lite fler affärer, åt middag på Jensen's och till sist blev det bio - Oz, the great and powerful 3D. BÄSTA FILMEN! Helt sanslöst bra enligt mig. Den innehöll precis allt! Magi, humor, sorg, glädje, romantik osv. Tack för denna fantastiska dag min bästavän! Du är guldvärd ♥
 
Brillor på brillor, haha.
 
Chillar i provrummet.
 
Beckas mat när hon fick den (seriöst mat för fyra pers)
 
Beckas mat när hon ätit klart (typ iingen skillnad?)
 
 
Och shopping blev det! Gjorde värsta kapen, såå nöjd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: