angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Dött

Kategori:

En utav de bästa sakerna i hela världen är seriöst att äta mat efter en/flera hård/hårda träningar. Mmm det är himmelskt gott! Har tränat som en galning idag och är så jäkla slut i hela kroppen. Har tappat så mycket pga att jag varit sjuk så idag fick jag verkligen pressa kroppen till att orka. F Y F A N säger jag bara. Känns dock så otroooligt skönt nu när jag befinner mig hemma, levande och mätt. Kommer sova skönast inatt alltså. Nej, nu ska jag dra mig mot duschen innan jag stupar i sängen. Har stretchat ut hela kroppen ordentligt också för att slippa den värsta träningsvärken imorgon, men den kommer allt att finnas där...väntandes på mig när jag vaknar...

Det var btw sjukt ljust ute när jag körde hem från träningen?! På väg mot sommartider, åh blir så glad!

Hej från en trött tjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här: