angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Danstävling

Kategori: Dans

Yes idag var det tävling, i.....STOCKHOLM! Haha 4e dagen denna VECKA som jag är i stockholm. Men de gillar vi! Tävlingen var iaf jättekul och det gick bättre än förväntat från min sida prestationsmässigt. Så jag är nöjd. Och det lät som de andra var de också, superkul! Det var många grupper som inte var med och några som var strukna, lite trist men det ger oss bra rankingpoäng iaf ;) Vi var 3 man kort idag...hade dock en liten reserv så vi var iaf 5 stycken som tävlade, så vi hade inte direkt några förväntningar resultatmässigt :) Vi gick bara ut för att ha riktigt kul och det hade vi! Tydligen syntes våran dansglädje också vilket jag hört från en säker källa, och det känns ju också kul! 
På vägen hem stannade vi och åt ute i den fina solen. Mår så bra tillsammans med mina brudar, ni är bäst! Roligare sällskap får man leta efter! 
Nu är jag helt slut och tänker dra mig in i duschen och duscha av allt smink, sprej, glitter, svett osvosvosv. Sedan blir det en luuugn och skön lördagskväll för min del. 
 
 
 
Just det! Tony Irving var den som ledde tävlingen också. Så han var speaker och presenterade alla ronder osv. Haha riktigt kul! Blir så fnissig av att bara höra hans röst. Så roligt att se han i tv ena dagen och sedan live dagen efter! Bästa Tony, finns ingen som du. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: