angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Dåligt flow

Kategori: Allmänt

Känner att jag kommit in i nåt dåligt flow denna vecka... Typ som att jag vaknat på fel sida varje dag. Kroppen värker konstant av träningsvärk och trötthet, huvudet bultar och hänger knappt med i svängarna. Är väldigt känslosam och blir lätt irriterad. Är dålig på att se det positiva i saker och lägger av nån konstig anledning all fokus på det negativa? Hatar detta, OK! Vill inte vara såhär neggo, klagig osv. Hatar att klaga och hatar folk som klagar. Okej, hata är ett väldigt starkt ord så jag formulerar om mig till: "Jag ogillar folk som klagar". Hatar dock mig själv när jag klagar. Det blir ju inte direkt bättre?

Kände att om jag nu skriver ut detta så kanske det känns lite bättre inombords och istället för att slänga ut ännu mer klagomål ur min mun så låter jag de strömma ut genom fingrarna och in i detta inlägg. Nu är det färdigklagat, PUNKT SLUT. Ska från och med nu vara överdrivet positiv till allt som kommer. Mycket roligare så :))

Kommentarer

  • Nelly säger:

    Blir ingen fanta med negativa tankar curry!! men skickar lite tröstkramar ändå<3<33<3

    Svar: Åh du är bäst curry<3<3<3
    Angelina

    2013-04-18 | 18:36:28
    Bloggadress: http://nellyhoflin.wordpress.com

Kommentera inlägget här: