angelina.blogg.se

Mitt liv, mina val, mina beslut.

Återhämtning

Kategori:

Kryssningen var GRYM!! Hade så galet kul och träffade en massa roliga människor. Dag 2 ville man typ dock bara hem till sin egen säng men äh, den dagen var trevlig den med! Käkade på restaurang med brudarna och tog en drink i baren osvosv. Två riktigt galna och fantastiska dagar!! Tack så mycket mina fina vänner, detta gjorde vi bra. (Kanske inte durå Johanna ;)) haha puss!

Min och jennifers shopping från taxfreen första kvällen


Vår utsikt från vårt VIP-bord uppe på balkongen, untzuntz. Vi fick huuur mycket gratis dricka som helst! Vi drack knappt ens nåt från de vi själva hade köpt plus att vi fick bjuda upp annat folk för att hjälpa oss dricka upp allt :)) (Obs! Klockan var bara strax efter midnatt så de va inte så mycket folk på dansgolvet än)



En oförglömlig resa!! Kan knappt vänta till studenten!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: